شرایط گارانتی محصولات صوتی وتصویری

خدمات پس از فروش

همه‌ی ما در دوره‌هایی از زندگی احساس نیاز به حمایتگر داشته ایم. این احساس نیاز گاهی به واسطه‌ی حضور فرد، افراد و یا سازمانی پاسخ داده می‌شود که به ما تعهد همراهی و پشتیبانی داده است. همانطور که می‌دانید قصد داریم در مورد «گارانتی» یا همان خدمات پس از فروش صحبت کنیم. خدماتی که باعث می‌شود گاهی هزینه‌های بیشتری برای داشتن یک محصول بپردازیم؛ محصولی که شاید مدتی است برای خرید آن به لحاظ مالی برنامه‌ریزی کرده ایم! اما آیا ارزش آن را دارد که برای خرید یک محصول همراه با گارانتی، هزینه‌ای بیشتر از آنچه در تصور داشتیم را بپردازیم؟

اینکه خدمات پس از فروش، در آینده‌ی نه چندان دور پس از خرید محصول تا چه اندازه به شما کمک خواهد کرد، موضوعی است که در ادامه شرح داده می‌شود. اگر قصد خرید تلویزیون دارید، بهتر است این مطلب را بخوانید!

چالش‌های فکری قبل از خرید یک تلویزیون

هنگامی که قصد خرید یک تلویزیون دارید، پس از تحقیق در مورد ویژگی‌های دستگاه و تصمیم‌ گیری در مورد برند محصول، با شرکت‌هایی مواجه می‌شوید که آن محصول را گارانتی می‌کنند و از میان شرکت‌های متعدد نمی‌دانید کدام یک خدمات مورد انتظار شما را ارائه خواهند داد. حتی در بازار نوع بدون گارانتی از  محصول مورد نظرتان را با قیمت پایین‌تری می‌بینید. ممکن است در این مرحله تصمیم‌گیری برای شما کمی سخت شود و برایتان سوال پیش بیاید که حتما نیاز است دستگاه را با گارانتی خریداری کنم؟

بنابراین پس از تصمیم‌گیری در مورد مارک و اینکه چه نوع تلویزیونی مناسب شماست، لازم است در مورد گارانتی تصمیم‌گیری کنید. اینکه گارانتی تا چه حدی می‌تواند اهمیت داشته باشد، موضوعی است که برای شما شرح خواهیم داد.

چالش فکری خرید تلویزیون ال جی

آیا گارانتی تلویزیون ال جی، نوعی اعتبار بخشی به اصالت محصول است؟

اطمینان از اینکه محصول مورد نظر برای خریداری، از سوی کمپانی اصلی تولید شده است، و اینکه قطعات اصلی بر روی آن استفاده شده، موضوعی است که تقریبا برای تمامی خریداران اهمیت زیادی دارد. این اطمینان به راحتی نیز حاصل نمی‌شود. زمانی که تلویزیون ال جی با گارانتی معتبر تهیه می‌کنید، می‌توانید مطمئن باشید که دستگاه از سوی کارخانه‌ی ال جی تولید شده و قطعات استفاده شده در تولید دستگاه قطعات اصل هستند، زیرا طبق قانون، دستگاه‌هایی که وارد کشور می‌شود لازم است استاندارهای تعیین شده را داشته باشد و مشخص شود که از کجا برای شرکت خدمات صادر شده است. شما می‌توانید در این مرحله از خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی رضایت کامل داشته باشید!

ضمانت ‌نامه تلویزیون ال جی، برگ برنده‌ای در دستان شما!

گاهی احساس می‌کنیم که برای خرید دستگاه همراه با گارانتی متحمل هزینه‌ی اضافی می‌شویم و فکر می‌کنیم اصلا چه فرقی می‌کند؟ می‌توانیم همین دستگاه را به راحتی با هزینه‌ای پایین تر خریداری کنیم. اصلا اگر مارک خوبی باشد که معمولا خراب نمی‌شود! اما در نهایت می‌دانید که این ندای درونی در واقع شما را به سمتی سوق می‌دهد که ممکن است در آینده به ضرر شما باشد. زمانی که تلویزیون ال جی شما پس از مدتی دچار مشکل می‌شود و نیاز به تعمیر دارد، اگر گارانتی نداشته باشد ناچار می‌شوید به تعمیرگاه‌های غیرمجازی اعتماد کنید که در مورد نحوه‌ی تعمیرات، تخصص کارشناسان و قطعات مورد استفاده‌ از سوی آنها، اطلاعاتی ندارید. در نهایت همانطور که می‌دانید نمایندگی‌های غیر‌مجاز، تعهدی در ارتباط با تعمیرات انجام شده ندارند. بنابراین بهترین انتخاب هنگام خرید تلویزیون ال جی، محصولی همراه با خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی آن هم به بهترین شکل است.
اصلا همان برگه‌ و کارت گارانتی که به دست شما داده می‌شود، در واقع بیانگر تعهدات شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی است. در کارت گارانتی مفاد پشتیبانی خدمات محصول، راه‌های ارتباطی، مدت زمان گارانتی تلویزیون ال جی و … درج شده است و همین تعهدنامه به عنوان سندی در دستان شما، آرامش خاطر از خدمات شرکت پشتیبانی محصول را فراهم می‌آورد.

خدمات پس از فروش ال جی

دامنه‌ی کاربرد خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی چقدر است؟

وقتی یک تلویزیون ال جی خریداری می‌کنید ممکن است برای هر یک از خدمات زیر نیاز به شرکت پشتبانی محصول داشته باشید:
از ابتدا که در مورد خرید تلویزیون تصمیم گیری می‌کنید، ممکن است در مورد ویژگی‌های آن سوال داشته باشید! مثلا لازم است بدانید مدل تلویزیونی که انتخاب کرده‌اید Full HD  است یا 4K  ، هوشمند است یا معمولی، چه میزان صدا دارد؟ چه فرمت‌هایی را پشتیانی می‌کند؟
یا زمان استفاده از تلویزیون ال جی، نیاز به راهنمایی برای کانال یابی دارید. یا حتی تلویزیون شما دچار مشکل شده است. کنترل تلویزیون ال جی را در اسباب کشی گم کرده اید و حالا نیاز به یک کنترل جدید دارید.
پس لازم است سازمانی پاسخگوی نیازها و انتظارات شما باشد. تمامی این انتظارات زمانی پاسخ داده می‌شود که دستگاهی با بهترین خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی داشته باشید!
بنابراین بهتر است این موضوع را نیز مبنای انتخاب خود برای خرید محصولی با گارانتی تلویزیون ال جی قرار دهید. پیشنهاد ما به شما این است که برای انتخاب شرکت خدماتی تلویزیون ال جی به پیشینه‎ ی خدماتی شرکت گارانتی محصول توجه کنید!

کدامیک از شرکت‌های خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی را انتخاب می‌‌کنید؟

معمولا برای خدمات و محصولات متفاوت، عاملان زیادی اقدام به ارائه‌ی خدمات یا فروش محصول می‌نمایند. از این میان معمولا خدماتی بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد که خوشنام تر است. این یک واقعیت غیرقابل انکار است! زمانی که فردی یا سازمانی کار خود را درست انجام می‌دهد و سعی می‌کند هر روز در راستای همراهی و رضایت مشتریان بیشتر تلاش کند، برای انتخاب از سوی مشتریان بعدی در اولویت قرار می‌گیرد. خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی از سوی شرکت‌های متفاوتی ارائه می‌شود، البته شما با تحقیق در این زمینه پی می‌برید که با سابقه‌ترین و بهترین شرکت‌خدماتی دستگاه های ال جی، گارانتی گلدیران و ارائه‌ی خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی از سوی شرکت مشتریان گلدیران است. دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان از سوی خدمات گلدیران طی سالیان متمادی، تاییدی بر این مدعاست.

می‌توانید به خدمات پس از فروش گلدیران اطمینان کنید!

شرکت مشتریان گلدیران سالهاست طبق اصول مشتری مداری و تعهد صادقانه به مشتری همراه همیشگی شما بوده است. از دیدگاه کارمندان شرکت مشتریان گلدیران، مشتری با توجه ویژه‌ای که به سازمان داشته این گارانتی را انتخاب کرده است، بنابراین وظیفه دارند در پاسخ به این انتخاب، از صمیم قلب تلاش کنند و بهترین خدمات را ارائه دهند. از دید شرکت خدمات پس از فروش گلدیران رضایت و وفاداری مشتری مهم ترین سود و دستاورد است. البته بهتر است خودتان امتحان کنید و در مورد خدمات پس از فروش ال جی از سوی شرکت مشتریان گلدیران نظر دهید!

نظراتتان را برای ما بنویسید

نظرات شما همیشه روشنگر راه خدمات پس از فروش برای ما و تقریبا باقی شرکت‌های خدمات گارانتی بوده است. بسیاری از سرویس‌ها و خدماتی که در حال حاضر ارائه می‌شود، در صورتی که تا چند سال پیش وجود نداشته، بازتاب درخواست و ایده‌های شما مشتریان گرامی است! بنابراین همچنان از شما خواهشمندیم نظرات و درخواست‌های خود را در زمینه‌ی خدمات پس از فروش برای ما بنویسید تا بتوانیم هر روز به آنچه در ذهن شماست و از یک شرکت خدمات پس از فروش انتظار دارید، حتی به اندازه‌ی یک گام نزدیک‌تر شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *