
همهی ما در دورههایی از زندگی احساس نیاز به حمایتگر داشته ایم. این احساس نیاز گاهی به واسطهی حضور فرد، افراد و یا سازمانی پاسخ داده میشود که به ما تعهد همراهی و پشتیبانی داده است. همانطور که میدانید قصد داریم در مورد «گارانتی» یا همان خدمات پس از فروش صحبت کنیم. خدماتی که باعث میشود گاهی هزینههای بیشتری برای داشتن یک محصول بپردازیم؛ محصولی که شاید مدتی است برای خرید آن به لحاظ مالی برنامهریزی کرده ایم! اما آیا ارزش آن را دارد که برای خرید یک محصول همراه با گارانتی، هزینهای بیشتر از آنچه در تصور داشتیم را بپردازیم؟
چالشهای فکری قبل از خرید یک تلویزیون
بنابراین پس از تصمیمگیری در مورد مارک و اینکه چه نوع تلویزیونی مناسب شماست، لازم است در مورد گارانتی تصمیمگیری کنید. اینکه گارانتی تا چه حدی میتواند اهمیت داشته باشد، موضوعی است که برای شما شرح خواهیم داد.

آیا گارانتی تلویزیون ال جی، نوعی اعتبار بخشی به اصالت محصول است؟
اطمینان از اینکه محصول مورد نظر برای خریداری، از سوی کمپانی اصلی تولید شده است، و اینکه قطعات اصلی بر روی آن استفاده شده، موضوعی است که تقریبا برای تمامی خریداران اهمیت زیادی دارد. این اطمینان به راحتی نیز حاصل نمیشود. زمانی که تلویزیون ال جی با گارانتی معتبر تهیه میکنید، میتوانید مطمئن باشید که دستگاه از سوی کارخانهی ال جی تولید شده و قطعات استفاده شده در تولید دستگاه قطعات اصل هستند، زیرا طبق قانون، دستگاههایی که وارد کشور میشود لازم است استاندارهای تعیین شده را داشته باشد و مشخص شود که از کجا برای شرکت خدمات صادر شده است. شما میتوانید در این مرحله از خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی رضایت کامل داشته باشید!
ضمانت نامه تلویزیون ال جی، برگ برندهای در دستان شما!
گاهی احساس میکنیم که برای خرید دستگاه همراه با گارانتی متحمل هزینهی اضافی میشویم و فکر میکنیم اصلا چه فرقی میکند؟ میتوانیم همین دستگاه را به راحتی با هزینهای پایین تر خریداری کنیم. اصلا اگر مارک خوبی باشد که معمولا خراب نمیشود! اما در نهایت میدانید که این ندای درونی در واقع شما را به سمتی سوق میدهد که ممکن است در آینده به ضرر شما باشد. زمانی که تلویزیون ال جی شما پس از مدتی دچار مشکل میشود و نیاز به تعمیر دارد، اگر گارانتی نداشته باشد ناچار میشوید به تعمیرگاههای غیرمجازی اعتماد کنید که در مورد نحوهی تعمیرات، تخصص کارشناسان و قطعات مورد استفاده از سوی آنها، اطلاعاتی ندارید. در نهایت همانطور که میدانید نمایندگیهای غیرمجاز، تعهدی در ارتباط با تعمیرات انجام شده ندارند. بنابراین بهترین انتخاب هنگام خرید تلویزیون ال جی، محصولی همراه با خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی آن هم به بهترین شکل است.
اصلا همان برگه و کارت گارانتی که به دست شما داده میشود، در واقع بیانگر تعهدات شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی است. در کارت گارانتی مفاد پشتیبانی خدمات محصول، راههای ارتباطی، مدت زمان گارانتی تلویزیون ال جی و … درج شده است و همین تعهدنامه به عنوان سندی در دستان شما، آرامش خاطر از خدمات شرکت پشتیبانی محصول را فراهم میآورد.

دامنهی کاربرد خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی چقدر است؟
- راهنمایی خرید تلویزیون ال جی از سوی شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی
- تعمیرات تلویزیون ال جی از سوی شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی
- نیاز به راهنمایی فنی و آموزش در مورد تلویزیون ال جی از سوی شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی
- نیاز به قطعات جانبی تلویزیون ال جی از سوی شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی
- تمدید مدت گارانتی از سوی شرکت خدمات پس از فروش تلویزیون ال جی